Categories
فراخوان طراحی

فراخوان اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج

اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج با موضوعات آزاد و ویژه جهت ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج و بهره گیری از توانایی هنرمندان سراسر کشور برگزار می شود.

با تشکیل کمیته سیما و منظر شهری در شهرداری یاسوج، توجه به موضوعات زیباسازی جدی تر شده است و بر همین اساس اولین جشنواره ملی دیوارنگاری در شهر یاسوج برگزار می شود.

در این جشنواره ۳۴ بدنه شهری که توسط تیم کارشناسی کمیته سیما و منظر شهر یاسوج انتخاب شده است به فراخوان گذاشته شده است و هنرمندان می توانند، آثار خود را جهت انتخاب و شرکت در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره با هدف خلق آثار بدیع و به منظور ارتقای کیفیت جلوه های بصری شهر یاسوج، معرفی ظرفیت های گردشگری و موقعیت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی فرصت مغتنمی برای ایجاد تعامل و رقابت میان هنرمندان سراسر کشور خواهد بود.

پوستر و جزئیات اولین جشنواره دیوارنگاری جنوب کشور در سطح ملی، در سایت شهرداری یاسوج به آدرس www.yasujct.com منتشر شده است. برای اطلاع دقیق اینجا کلیک کنید.

هنرمندان رشته های نقاشی و طراحی گرافیک و سایر رشته های مرتبط می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت شرکت در این فراخوان تا تاریخ 4 مهرماه 1398 می باشد.

By سلمان طیبی راد

من فعالیت خود بر بستر اینترنت را با سایت فراخوان و از سال 1387 آغاز کردم. به علت علاقه به فرهنگ و هنر سعی کردم کار تازه ای را در این زمینه شروع کنم. در آن زمان برای چند سال تنها سایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان را مدیریت کردم. اکنون فراخوان به عنوان قدیمی ترین وبسایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان در کشور شناخته می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *