Categories
فراخوان فراخوان داستان فراخوان شعر فراخوان طراحی فراخوان عکس و فیلم فراخوان کاریکاتور

جشنواره فرهنگي هنري زيبانو

جشنواره فرهنگي هنري «زیبانو» رویدادی ست که قرار است به همت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری طرح یک حس خوب برگزار شود.

جشنواره فرهنگي هنري «زیبانو» با محوریت کتاب «کدام زیبایی؟ کدام استاندارد؟» برگزار خواهد شد. این کتاب نگرشی ساده و نو به موضوع زیبایی معنوی در زنان و دختران دارد و تلاش می کند بدون تعصب و براساس مستندات، گزاره های مفهومی حول محور زیبایی حقیقی در بانوان را معرفی نماید.

جشنواره فرهنگي هنري «زیبانو» بستری برای شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا در قالب داستان کوتاه، ساخت کلیپ، عکس نوشته، کاریکاتور، شعر و مسابقه کتابخوانی است.

علاقمندان تا 11 بهمن 1398 فرصت دارند تا آثار خود را از طریق بخشهای تعریف شده براساس قالبهای محتوایی، ارسال کنند. مسابقه آنلاین کتابخوانی نیز ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

۲۰ سکه بهار آزادی، اقامت و پذیرایی ۲۰ خانواده (نفر منتخب و بستگان درجه یک) در مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جوايز جشنواره فرهنگي هنري زيبانو
۲۰ سکه بهار آزادی
اقامت و پذیرایی ۲۰ خانواده (نفر منتخب و بستگان درجه یک) در مشهد مقدس
و جوایز ارزنده دیگر به برگزیدگان

مسابقه شعر
اشعار ارسالی می بایست ناظر به یکی از محتواهای مورد بحث در کتاب کدام استاندارد؟ کدام زیبایی؟ باشد.
آثار برای حضور در بخش مسابقه می بایست تولیدی بوده و پیش از این چاپ و یا منتشر نشده باشد.
شعر در قالب شعرهای فارسی (کلاسیک، سپید، سینمایی و ….)
شعر­های طنز، از امتیاز بیشتری در داوری آثار برخوردارند.
برگزار کننده مسابقه، حق استفاده از تمامی آثار ارسالی را با ذکر نام صاحب اثر، در کتاب، نشریات، فضای مجازی و نمایشگاه دارد.

مسابقه داستان کوتاه
داستان های ارسالی باید با الهام از سوژه های کتاب کدام استاندارد؟ کدام زیبایی؟ و بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. (حروف اضافه مثل را و از نیز در شمارش می آیند)
جهت گیری داستان­های نگارش شده باید آموزنده، به دور از شعارزدگی و براساس نیازهای امروز جامعه باشد، به طوری که مخاطبین آن داستان، نسبت به مسئله مورد اشاره آگاهی و بینش پیدا کنند.
داستان­های با رویکر طنز، از امتیاز بیشتری در داوری آثار برخوردارند.
آثار در قالب نرم افزار WORD و فرمت docx ارائه شود.
آثار ارسالی الزاما باید تولیدی باشد و آثاری که پیشتر انتشار یافته صلاحیت حضور در بخش مسابقه را ندارد.
برگزار کننده مسابقه، حق استفاده از تمامی آثار ارسالی را با ذکر نام صاحب اثر، در کتاب، نشریات، فضای مجازی و نمایشگاه دارد.
آثاری که از دست مایه طنز برخوردار باشند، از نمره بالاتری در داوری بهره مند خواهند شد.

وبسایت:
http://zibano.iauec.ac.ir

By سلمان طیبی راد

من فعالیت خود بر بستر اینترنت را با سایت فراخوان و از سال 1387 آغاز کردم. به علت علاقه به فرهنگ و هنر سعی کردم کار تازه ای را در این زمینه شروع کنم. در آن زمان برای چند سال تنها سایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان را مدیریت کردم. اکنون فراخوان به عنوان قدیمی ترین وبسایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان در کشور شناخته می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *