Categories
فراخوان شعر

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر»

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» با هدف حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی، تبيين آرمان‌های امام حسين(ع) در واقعه عاشورا و بيان رويدادهای عاشورا توسط کانون فرهنگ و هنر ارغنون با همکاری جهاد دانشگاهی اصفهان منتشر شد.

فراخوان شعر عاشورایی «سوگ‌خوانی مهر» با تأکید بر استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی و مضامین اسلامی و ارزشی در عصر کنونی منتشر شد.

بازگو کردن واقعه کربلا با شعر و گسترش فرهنگ ایثار و رشادت از اهداف تعیین شده برای برگزاری شب شعر عاشورایی است.

این فراخوان با هدف حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی، تبيين آرمان‌های امام حسين(ع) در واقعه عاشورا و بيان رويدادهای عاشورا برگزار می‌شود.

فراخوان «سوگ خوانی مهر» توسط کانون فرهنگ و هنر ارغنون و انجمن ادبی نگاه و جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار و هر شاعر حداکثر می‌تواند سه شعر با موضوعات مرتبط با عاشورا در قالب word به آدرس‌های درج شده درپوستر شعر عاشورایی از طریق ایمیل یا آدرس‌های شبکه‌‎های اجتماعی سروش و تلگرام دبیرخانه ارسال کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی و ایمیل:

soogkhani@gmail.com

soogkhani@

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 10 مهرماه 1398 و زمان اعلام نتایج ۲۰ مهرماه ۹۸ است. پس از داوری آثار، در شب شعرعاشورایی، نفرات برگزیده و اشعار منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در کتابی تحت عنوان «سوگ خوانی مهر» به چاپ خواهد رسید.

By سلمان طیبی راد

من فعالیت خود بر بستر اینترنت را با سایت فراخوان و از سال 1387 آغاز کردم. به علت علاقه به فرهنگ و هنر سعی کردم کار تازه ای را در این زمینه شروع کنم. در آن زمان برای چند سال تنها سایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان را مدیریت کردم. اکنون فراخوان به عنوان قدیمی ترین وبسایت اطلاع رسانی فراخوان های ایران و جهان در کشور شناخته می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *